2013. augusztus 8., csütörtök

33.Rész 2010.Június.12.


/Clara szemszöge/

Kedves Niall,

A babánknak nem sikerült. Meghalt. Nagyon gyönyőrű kislány lett volna. Talán olyan gyönyörű kék szemei lettek volna mint neked. Valószínű a mosolyodat is tőled örökölné. A haja az enyém lett volna, de sajnos soha nem tudjuk már meg hogyan nézett volna ki. Elment. Éppen most visznek a műtőbe, kifogják szedni belőlem a halott lányunkat. Szörnyen érzem magam.
Undorodom magamtól. Hogyan élhetnék úgy, hogy megöltem a lányunkat? A doktorok azt mondták, nincs sok esélyem arra, hogy megtudnak menteni. A szervezetem le van gyengülve a betegség lemerített.
Nincs időm elmondani neked mindent, de tudd, hogy nagyon szeretlek. Kérlek kövesd az álmaidat és soha ne add fel, ígérd meg nekem. Bízom benned. Ez a néhány hónap amit veled töltöttem csodálatos volt, köszönöm neked. Viszlát Niall. Nagyon nagyon szeretlek.

Love, Clara

4 megjegyzés:

  1. úristen nee.:'(
    nagyon jó rész lett , de szomorú.:/
    gyorsan kövit!

    VálaszTörlés
  2. jaj.. mindig búcsúzkodik, de én akkor is bízom benne hogy még van esélye!!
    Mondd hogy van :D
    Siess lécike :*

    VálaszTörlés
  3. neeee....:(
    Hamr köviiit
    És most idejét érzem hogy újra elmondjam.Frenetikus vagy hogy fordítasz,blogolsz,kritikázol,segítesz,fejlécet gyártasz stb...
    xxx Claire

    VálaszTörlés
  4. Ne, ennek nem szabad megtörténnie. Nem halhat meg! Kövit mooooooost!

    VálaszTörlés