2013. augusztus 8., csütörtök

34.Rész 2010.Július.10.

Sziasztok, meghoztam az utolsó részt, még egy epilógus jön és vége. :( Köszönöm a sok kommentet, köszönöm, hogy olvastátok ezt az egyszerű mégis megható történetet. Puszii

/Niall szemszöge/

Kedves Clara,

Nem tudom, hogy miért írok még mindig neked. Ezt már sohasem fogod olvasni. Most már örökre távol vagy, nem fogsz visszajönni többé. Meghaltál. Próbálták megmenteni a drága kisbabánkat a testedből. Mondtam, hogy maradj erős, de nem voltál az eléggé. Feladtad. Te és Channing már a Mennyországban vagytok együtt. Elneveztem őt, remélem nem bánod. Boldog vagyok, hogy együtt lehettek, csak nem akartam, hogy elhagyj. Minden rád emlékeztet. A nevetésed. A mosolyod. A szemeid. Hiányzol. Soha nem tudjuk, hogy mennyit jelent számunkra valaki, amíg el nem veszítjük. És a legrosszabb dolog az életemben, hogy elvesztettelek téged és Channing-et. Elvesztettem magamat is. Ez lesz az utolsó levelem neked. Már készen állok, hogy kiálljak a színpadra. Hallgattam rád. Végül összeszedtem a bátorságom és jelentkeztem az X-factorba. Érted fogom megtenni. Soha nem lehet tudni, talán még sok mindent elérek. Talán én leszek az új Justin Bieber, mint ahogy mindig mondtad. Szeretlek gyönyörűségem.

Szeretettel, Niall

3 megjegyzés:

  1. Úristen.:'(
    Ez szomorúú..:/
    várom az epilógust!

    VálaszTörlés
  2. Ez csodálatos volt!
    Komolyan, tudom hogy nem innen vette a Forever and Ever-t, de nagyon hasonlítanak. Harry-vel is ugyan ez történt, és most itt Niall is elvesztette a szerelmét...
    Szomorú, várom az epilógust! :D

    VálaszTörlés
  3. :'( Ne istenem! Ez most komoly? Sírok !!

    VálaszTörlés